MY LIFE IN THIS WORLD

Add Me (FB) ! Follow Me (Twitter) !


Aku Mohon Ampun Darimu Sayang Seandainya Aku Membuatkanmu Sedih Atau Kecewa Terhadapku, I'am really sorry.. Kisah lalu harap kau dapat lupakan..tapi aku tidak berharap untuk hidupkan semula Cinta ini.. Aku Harap Kau Redhai Cinta ini...  Ini juga salahku kerana mengambil kau sebagai teman hidup..tetapi pada masa yang sama aku ragu-ragu, Entah mengapa... Aku tahu aku sentiasa "BUSY", setiap kali kau CALL aku pasti aku cakap.. "Sory syg, i busy..nnti you call semula ye" .. bila kau call aku semula..aku masih dgn sifat aku yg x memahami kau..  sbb itu Aku Memohon Maaf Darimu MY LOVE ! tapi sekarang ..aku harap kita tidak menghidupkan sejarah kita yang dahulu.. Aku tahu kau masih sedih, tapi kadang-kadang aku cemburu jgk sbb tgk kau bergambar dengan lelaki lain dah tu kau mesra sgt dgn dia.. tapi tak apa la.. Kita pilih jalan masing-masing...
~ Semoga Selalu Ceria ~


AKU MAHU BELAJAR DAHULU
SELEPAS ITU BARULAH MENCARI CINTA DENGAN KEREDHAAN ALLAH

AKU SAYANG DIRI AKU DAN KELUARGA DAN KAWAN AKU DAN TERAKHIR BARULAH ENGKAU WAHAI CINTA

Categories:

3 Responses so far.

  1. afiqah says:

    ap yg sebabkn syakir puts nan c dy?? malu sebab ad "girl" o mmg niat nk mainkn dy?

  2. Kak Fiqah, itu kisah lama.. hemm.. bukan sbb malu, bkn sbb nak mainkan dia. tapi dalam fikiran berfikir, betulkah apa yg aku buat ni. So, dengan ternampak dia dengan org lain. Okay hati ini mudah untuk diguris.

Leave a Reply